torsdag, september 14, 2006

Flickr

THIS IS ME
My name is Gunnel Svensson and I am from Sweden. I will try to write in English, because I will reach more people, who share my interesting.

My passion is fabrics, threads, yarns, beads etc

I have my photos on flickr
http://www.flickr.com/photos/gunnels/

I think flickr is like a Pandora box. There is so much fun and beautiful to look at. It give me a lot of inspiration. There is so many creative people in the world, and this make me happy



Jag heter Gunnel Svensson, och detta är mitt"kreativt självporträtt", sytt på en kurs med Ulva Ugerup, som jag gillar mycket.

Jag ska försöka att också skriva på engelska, även om det är en dåligt använd gammal skolengelska, men jag vill nå fler människor runt om i världen som delar mina intressen. Min passion är vackra tyger, trådar, garner, pärlor,vackra gamla knappar och sybehör mm Jag har mina bilder på http://www.flickr.com/photos/gunnels/

Jag tycker att flickr är som en pandoras ask.......Där är så mycket roligt och vacker att titta på. Det ger mig massor av inspiration. Det finns så många kreativa människor där ute i vår värld, och det gör mig lycklig!

5 kommentarer:

emmyschoonbeek sa...

very lovely I think muts more to come I wil follow your work
and welcome to the blog world

Bente sa...

Gratulerer så mye med din nye blog

Beate sa...

this selfportrait is verry unique I like it a lot

Lynn sa...

Wonderful self portrait...love the peace on the shirt...thanks for directing me to the beginning of your blog too.

Lynn sa...

Wonderful self portrait...love the peace on the shirt...thanks for directing me to the beginning of your blog too.