onsdag, oktober 04, 2006

nunofelt


nunofelt
Originally uploaded by gunnels.

My first try to nunofelt. I think I have too much wool, and to equivalent colour to be intresting. I have also a synthetic fabric instead of silk. Next time I will have less wool, and more coluor, and pure silk!

Mitt första försök med nunofilt. Jag tror att jag har haft för mycket ull, lite för tjockt lager, och för lika färger för att det ska bli intressant. Jag har också använt ett syntetiskt tyg, glesvävt, istället för siden. Nästa gång ska jag pröva att ha mindre ull, och mera färger, och riktigt sidentyg!

3 kommentarer:

sue b sa...

What a great first try Gunnel! What kind of wool did you use?

Gunnels blog sa...

Thank yu Sue! I have use merinowool.

Sharkeysday sa...

So, how did you do this? Can you explain the process? And thanks for the comment on my photo! :-)