tisdag, oktober 24, 2006

Postcardsmix


This is 4 different mix of fabrics and embellish I had sent to Emmy, Leslie, Arlee and Bente. They are going to use what they want, and add something from themselves, then do a postcard and send it back!
And I have recieved from they, and are going to play and have fun, and sew 4 postcards, and send that back to: Nederlands, USA, Canada and Norway! This is very exciting and fun!
Det här är 4 olika mix av tyg, pärlor mm som jag har skickat till Emmy i Nederländerna, Leslie i USA, Arlee i Canada och till Bente i Norge. De kommer att använda det de vill, lägga till något eget och så sy varsitt postkort och skicka tillbaka till mig. Jag i min tur får 4 olika paket som jag syr postkort av, och skickar tillbaks. Detta är väldigt roligt och spännande!

1 kommentar:

Dianne sa...

OOOOhhh, what you could do with these! Can't wait to see the finished products.
Dianne