fredag, november 24, 2006

postcard from Bente




















This lovely postcard have I got from Bente, in the "swap-swap" we are doing at flickr. I have been send fabrics and embellishment to Bente and got this wonderful card back!
The size is 5x7 inch
And now I am waiting for cards from Arlee. Emmy and Leslie! You can see the fabrics here

When I was at the postoffice to sent away my cards, I got help to weigh the card, and got the right stamps. He ask me if I know people in the whole world. I tell him about flickr and internet and that we was women in different countries who send cards to ech other. He thought is was so intresting, and good! And your are learning more english, more about computers and more about textile, he says!


Detta härliga postkort har jag fått från Bente i Norge. Vi är med i samma poscard "swap-swap" på flickr. Jag har skickat tyger och pärlor mm till Bente och fick tillbaka detta fina kort. Storleken är ca 5x7 inch. Nu väntar jag på kort från Arlee, Emmy och Leslie! Här är tygerna jag skickade iväg.
Jag var och skickade iväg en hel hög med brev, och var tvungen att väga de först för att få rätt porto. De skulle till olika länder, och innehöll; postkort eller ATC. Mannen i affären som hjälpte mig blev så intresserad och frågade om jag kände folk i hela världen. Jag berättade at de var kvinnor med samma intresse som jag och som jag lärt känna på internet. Han tyckte att detta var så intressant och bra. Tänk, sa han, du lär dig både datorer, engelska, får nya vänner och utvecklar ditt textila intresse. Det var en kul pratstund. Själv kom han från Persien, så det var ju en lång resa han gjort!






5 kommentarer:

Dianne sa...

It's a beauty!! Lovely green...

Helen in the UK sa...

Great card :)
(Thanks for your comments on my blog. Have contacted you privately about teabag ATC.)

Nina In Norway sa...

Wow! It is lovely. And I had a look at the fabrics, can’t wait to se the results of the other ones too.

Gunnels blog sa...

Thank you! I will loadup photos on the other two when I got them

Ella sa...

Very nice!