torsdag, november 16, 2006

postcard to Tara


Last week I had sent this postcard and my "women-caos" to Tara. And yesterday, I got an e-mail, from her that they have reiceved her. So now I am waiting for what the postman had in my mailbox!
I have also done the postcards in the swap-swap, finished. But I wait to upload them, until we had deisered to post them.
And I am going on with the dresses to my grandchildrens christenings.
Detta postkortet skickade jag tillsammans med min "women-chaos" till Tara förra veckan. Igår kväll fick jag mail från henne att det kommit fram. Det gick fort, jag postade dem i fredags em. Så nu väntar jag med spänning när mitt paket dimper ner i brevlådan. Detta med "trader" eller byten, är väldigt kul. Att utbyta något jag gjort med någon annan, kanske till och någon från andra sidan jordklotet, att se hur olika vi gör, men ändå lika. Man får massa ny inspiration.
Mina postkort till "swap-swapen" är också klara! Jättekul att göra från någon annans tyger. Samtidigt svårt, en utmaning. Jag väntar att lägga upp de här, till alla fått sina.
Annars håller jag på med mina dopklänningar. En håller jag på att sy, och på den andra broderar jag namnet. Men jag måste ha bra ljus och gott om tid för att det ska bli bra.

Inga kommentarer: