måndag, december 11, 2006

White fabric art charm, try 1


This is my first try to do a fabric art charm to a bracelet. Ruth have an idea about a swap when about 15 fiber lovers do fiber charms to bracelet.
This is only a test, I have to think about how I shall do these. But I did know I want buttons on my charms.
Detta är ett första försök att göra tygberlocker i en swap som Ruth håller i. Vi är ca 15 st "tygmänniskor" från flickr som ska göra tygberlocker och skicka till Ruth, som sedan sätter ihop det till ett armband, så att all får ett var med berlocker från var och en. Det ska bli jättekul, men jag får tänka ut hur jag ska bäst ska göra. Men jag vet att jag vill ha knappar på mina berlocker.

2 kommentarer:

Helene sa...

Vilken rolig ide´: armband med tygberlocker! Ett sånt skulle jag med vilja ha...

Judy Scott sa...

Hello, thankyou for stopping by my blog, the charm swap will be so much fun and like you I am planning how I will make them!! too many ideas though, Jude x