söndag, februari 25, 2007

I am waiting for.............

Jag går i väntans tider................på min nya leksak som jag köpt, en Janome nålfiltningsmaskin, en symaskin med som man kan filta ihop olika fibrer och tyger med, men utan tråd bara med nålar. Det ska bli så kul! Jag har tänkt att använda den till att göra olika broderiunderlag, och sedan brodera både för hand och på maskin.

Något annat jag väntar på är mitt armband från swappen som jag är med på med berlocker i tyg som Ruth Rae håller i. Hon har nu gjort färdigt armbanden och det är så spännande att få mitt armband!

I am waiting for my new toy, an embellisher! Janome xpression needlepunch mashine! I think I will do backgroundsfabric for my embroidery.

Another thing I am waiting for is my bracelet from the fabric art charms swap I am into, who Ruth Rae is hosting!

4 kommentarer:

Barbara sa...

an embellisher!!!!! my dream....
One day ,when I am very "rich" I will have an embellisher too. I hope it will be soon! grates Barbara

Dianne sa...

There'll be no stopping you when you have your embellisher!! I'm waiting for our bracelets too - how exciting!!!

Barbara sa...

Hi, no , I have no flickr album. When you want, contact me by e-mail
Grates Barbara

Eva sa...

Hur går det med din embellisher?
jag funderar på att skaffa mig en... ser så roligt ut.
Eva