måndag, mars 12, 2007

In my mailbox today

In my mailbow today: a book about embellisher from a nice flickr- and blogfriends, Sara ! She had got two books and she know that I have bought a needlefelt machine. THANK you so much for the book Sara! The book is: The embellisher: Let´s Get Started! I have done some pieces, and this is so fun! I will upload theme soon.

I also got a heatgun in the mail, wich I have bought from tradera/ebay. So now I have two new toys to play with!

Idag har jag fått rolig post i brevlådan. En bok från en trevlig flickr- och bloggvän Sara. Hon visste att jag hade köpt en nålfiltningsmaskin, och hon hade dublett av denna bok. Så gulligt av henne! TACK så mycket, Sara!!! Boken heter: the embellisher: Let´s Get Started. Jag har gjort några provbitar, och det är så roligt!!! Ska lägga upp några bilder så småningom.

Något annat i min brevlåda var en värmepistol, för embossing mm som jag köpt på Tradera. Så nu har jag mycket nytt att leka med och testa!

I min emailbox fick jag ett mail från en för mig okänd kvinna som beundrade mina grejer jag syr och ville på detta sätt säga det. Sådant värmer! TACK Inga-Britt!

Inga kommentarer: