måndag, mars 19, 2007

Mother and child


This lovely ATC is from Emmy! I really like it! Thank you so very much! Emmy was one of my first friend at flickr and in the blogworld. We have done several swaps, and it´s always so fun! Thanks to Emmy I have a needlefletingmachine..........I always got so much inspiration from her!
Detta vackra ATC har jag fått från Emmy i Nederländerna. Emmy var en av mina första vänner på flickr och i bloggvärlden. Vi har gjort flera byten, och det är alltid lika kul! Gå in och titta på hennes fina alster! Det är mycket tack vare henne jag köpte min nålfiltningsmaskin, jag blir alltid så inspirerad av Emmys grejer!

6 kommentarer:

Clara sa...

Men OOOOOOHHHH...jag blir helt crazy...:)
Hälsa Emmy och säg att jag bara älskar hennes konstverk ! Jag ska genast sprinta in och kolla på hennes andra bilder!
Hej Gunnel ...du har ju lagt ut ett foto på dig..vad söt du är :)
Ha det bra och tack för dina snälla kommentarer i min blogg. Det värmer i mitt hjärta, det vet du!

Micki sa...

It is a lovely ATC. The colors of the fabric is so luxurious looking.

Dianne sa...

So lovely. The background texture looks great.

Carol sa...

This is so very beautiful.

Emmy sa...

It is always a pleasure to trade with a friend .
warm regards Emmy

Ann Christine Dennison sa...

Lucky you ;-)