onsdag, mars 07, 2007

retro aprons

Är du en sådan som gillar förkläde eller inte?? Jag har märkt att många inte använder förkläden nuförtiden. Själv älskar jag mina. Skulle aldrig baka eller laga mat utan. Jag är ju en samlare av gamla textilier, och där står även gamla förläden högt i kurs! Här hittade jag en länkk till läckra retro förkläden tror jag ska sy ett sådant i något läckert retrotyg!

Is it somebody more and me who like aprons! I´ll newer cooked without an apron! Here I found a link to lovely retro aprons, I think I will sew one, if I find the right retro fabric!

5 kommentarer:

Conni Lu sa...

Occasionally I wear an apron but not usually. However, I do like the look of them and the vintage ones have so much charm and nostalgia. My grandmother always wore an apron during kitchen duty and I recall seeing my mother wear an apron while cooking when I was child. I also have a friend who likes to make aprons from 1930s reproduction fabrics. They are very cute!

Lazy Girl sa...

Hi Gunnel,

Thank you for 'hopping' along with the Day Z Dozen blog hop!

My best,
Joan Hawley
Lazy Girl Designs

Julie H sa...

Hi Gunnel

This is my first visit to your blog and your work is beautiful. I love the vintage post cards - just gorgeous.

Emma Liljeberg sa...

Nja, säger jag väl då... Höhö!!!

Anonym sa...

Kul att du använder förkläde -- det är både praktiskt, trevligt och hygieniskt. Det är bra att använda förkläde både vid matlagning och annat pyssel i hemmet.

Stina