onsdag, maj 02, 2007

My husbands new toy

Här är min mans nya leksak en gammal traktor från 1969. Vi har en gammal släktgård, Gärdet där vi tillbringar hela sommaren och många helger. Vi har ett pyttelitet trädgårdsland, resten av marken är utarrenderad, så vi har ju inte så mycket användning av den kanske....Men vi har en skog som hör till och här kanske traktorn kan behövas! Han är glad som ett barn, och jag kan lugnt fortsätta med mina trådar, garner, tyger, symaskiner, litteratur och kurser. Jag har nog kommit upp i traktorns värde redan?!

Here is my husbands new toy - an old tractor! We have our summerhouse, an old farm from 1840 in Halland, Sweden. We didn´t actually need a tractor, this is more like a toy. But I can continue with all my threads, yarns, fabrics, sewingmachines and so on!

5 kommentarer:

Pia sa...

Så fin den är! Tänk så olika intressen man kan ha, min man skulle också tycka att det var skoj med en sån. Själv blir jag lycklig att en liten garnstump...
Min mailadress är: pia.s.sjostrand@telia.com

Emma sa...

Nu fick vi äntligen se den! Jag ska visa E sedan! Kram

Gunnels blog sa...

Visst är den gullig! Jag glömde säga att jag faktiskt kört den några meter fram och sedan backat igen. Riktigt kul! cvnfb

Connie sa...

I don't know what it is with men and their big 'toys' but it's universal...and us with our hobby things...I guess we just 'need' them. ;-)

Dianne sa...

Oh, now my husband would like this toy - it's much bigger than his little tractor for cutting our grass.