lördag, juni 02, 2007

Fibre&Stitch

Nu har jag beställt en prenumeration på Fibre&Stitch till hösten. Det är online tidning/kurs i mixed media, som görs av av några mycket kunniga kvinnor som jag kommit i kontakt med genom bloggar. En del av dem har jag haft olika swappar med förut. Dessutom bjuds olika gästskrivare in olika nummer. Tror att detta blir bra att bita i efter sommaren när jag är utvilad och sugen på ny inspiration.

Now I have take a subscribtion on Fibre&Stitch, an online Mixed Media Zine. It´s doing of some of the most clever women I have met here in the blogworld. I have had some swaps with several of them. They also have guestwriters in their issues.
I think this is going to be real fun, after summer when I have rest and want some new inspiration

9 kommentarer:

Sara sa...

hi gunnel,
I also think that this Fibre&Stitch will be something wonderful. These ladies had this great idea and they are very good!
I love your cards from the grandmother's sampler. Can we swap one? I would send you 4 of my MOO-Cards. It is somehow difficult to order one from the site you gave in your blog...

Sara

Sara sa...

of course, different ones, not all 4 the same!! :-)

sara

StegArt sa...

Thank you Gunnel for your words of support.

MargaretR sa...

Thank you for giving us such good support on your website Gunnel.

Eva Agnes sa...

Nu har jag tittat igenom din blogg ordentligt. Den är härlig. Jag förstår att håller på med collage med tyger och pärlor. Jag bara älskar det. Så vackra saker.
Kram Eva Agnes

About Purple Missus sa...

Thank you Gunnel for supporting us at Fibre & Stitch on your wonderful blog.

Sue B sa...

Thanks for the support Gunnel, it is most appreciated!

Eva sa...

Hej Gunnel, din blog är så inspirerande, jag har nyligen hittat allt detta med mixed media och det är underbart har anmält mig till kursen som Sue håller. Väntar på material som jag beställt vet du om det finns att köpa i Sverige det tar så lång tid att vänta på material från usa.

Eva sa...

Tack för svaret i min blog, materialet jag skickat efter från joggles är sånt som jag inte vet var jag kan få tag på här, vore verkligen bra om canvas har, ska titta där, exempelvis fast fuse, cheesecloth, mulberry bark mm.
Hur fungerar card swap? verkar så roligt.
Eva