torsdag, augusti 16, 2007

My cat is home!





Jag har fått ännu en "utmärkelse" denna gång en rosa Rockin Girl Blogger från Eva. Tack så hemskt mycket!!! Det är nu meningen att jag ska välja ut 4 andra bloggar och föra den vidare. Jag har lite dåligt samvete för att jag inte följde upp min andra "pris" Nice Matters Award" som jag fick för några dagar sedan. Jag har haft rätt mycket omkring mig, och inte riktigt haft så mycket tid för datorn. Dessutom verkar alla som jag tänker på redan fått dessa redan.


Så jag har bestämt att detta pris istället får gå till alla duktiga kreativa människor som läser detta!


Min lilla älskade Elsa katt är hemma igen! Hon har varit på djursjukhus i 12 dagar, efter att blivit påkörd av en bil. Hon har fått operera bort ett öga, och har en trasig höft som är fixerad. Men hon har bandage om och den är uppbunden, så hon får inte gå i trappor eller hoppa upp i soffor mm Vi måste ha henne i ett anpassat rum, och hon är som en liten bebis. Vill var nära oss hela tiden. När vi går ut ur rummet gnäller hon och jamar. Så här är fullt upp. Men det är ett kärt besvär, bara hon klarar sig!!

I have got the pink Rockin Girl Blogger from Eva , thank you so very much! I have had a guilty concience for not given the Nice Matters award to someone wich I got the other day, but I have been rather busy at the moment.
So I give the Rockin Girl Blogger to ALL of you who read that! You are so creative and talented all of you!


My little beautiful cat Elsa is back home again!!!! She has been on the animalhospital for 12 days after a caraccident! She has lost one eye, and she has a broken leg, and now we have to take care of her home. And she is like a little babycat!!! she will not be alone for a moment! And we have to keep her in one room, so she don´t spring in the step and so on!

15 kommentarer:

Quilt Pixie sa...

How terrible for Elsa! Thankfully you were able to have her treated. Hope you and she can enjoy the "cuddle" time you have :-)

StegArt sa...

So glad to hear Elsa is home where she belongs. I know you'll take wonderful care of her.

Gerda-Thyra sa...

Klappa lite försiktigt på Elsa från mig och min lille Findus! Hoppas att hon kryar på sig så snabbt som möjligt, katter har ju trots allt förmågan att komma igen ganska fort!
Grattis till Rockin´girl blogger! Visst är det kul att få lite uppskattning? Det kan vi behöva lite till mans ibland...

DubiQuilts - Debbi sa...

I am sending my well wishes for Elsa and your family.

Connie W sa...

Oh I know that having your cat back home is the best news. How terrible to have had that happen.

verobirdie sa...

Poor Elsa, but she is a very lucky cat to have survived a car accident and to have caring humans.

Miss Frugality sa...

Get Well soon Elsa!

quiltkunstquilt sa...

O poor little cat!She surly has a shock by her accident. I hope she soon will be well.

Maureen sa...

Poor baby........I'm sure that with your loving care,she will be fit again.

MaureenC

Gunnels blog sa...

Thank you all, for your kind comment about Elsa! /Gunnel

Beate Knappe sa...

How terrible for Elsa! I hope she will be well soon.You know about the 7 lives ?

Christine sa...

Hope Elsa is feeling better soon, don't they just hate the head guards? So hard for them to eat with them on. Our previous puss Max used to fight a lot and get abcesses, then try to pull out the drainage tube the vet would insert. Give her lots of hugs and soothing talk, I'm sure she'll recover, and they manage quite well with only one eye. A very lucky puss indeed.
Best wishes and Hooroo,
Christine in drizzly Sydney Australia.

Ann Christine Dennison sa...

Den lille stakkels, jeg ville være helt knust hvis det havde været mine lille mis. Jeg håber at den er ved med at have det rigtig godt igen!

Gunnels blog sa...

thanks everyone!

Emma sa...

Lill-Elsa... Ynkel-stackaren... Gott att vara hemma ändå!