tisdag, september 11, 2007

A lovely morning gift

Vilken glad överaskning i min mailbox idag; jag har vunnit Acey´s "the grand prize of the giveaway drawing" ! Så nu ska Acey sätta sig ner och sy något fint till mig, och jag lär nog inte bli besviken, jag tycker mycket om hennes broderier, titta här på hennes syblog: Nichobella, så fina saker hon gör!





What a big surprice in my e-mail this morning. I am the winner of "the grand price of the giveaway drawing" fom Acey! So now will Acey stitch something nice for me! Thank you so very much Acey! I realy love Acey´s stitching. Look here at her fiberblog: Nichobella!

6 kommentarer:

Annica sa...

Grattis Gunnel! Vad spännande! Acey gör ju så fina grejer.

jude sa...

congratulations! i bet this is something to really look forward to!
thanks for visiting and commenting on my blog.

Barbara sa...

congratulations! I think you are looking forward to a very nice present!

Gerda-Thyra sa...

Grattis! Vad kul att du vann... lova att visa vad du får här i bloggen!

Ulla sa...

Grattis.

Verkligen en intressant artquilter/konstbrödös....
Glädjer mig åt din vinst.
Ha det så bra
Ulla

Judy Scott sa...

Congratulations her work is lovely :) Judy x