tisdag, september 25, 2007

Mini Art Quilts

Så här kommer nu de första sidorna jag gjort i Lenna Andrews onlinekurs på joggles; "Mini Art Quilts Fabric Book", det är en jätterolig kurs! Men mycket att göra, nya uppgifter varje fredag!Dessa små quilties är 8 x 8 inches, jag har använt både tyg och papper och olika dekorationer såsom gamla knappar, spetsar, pärlor och gamla sybehör. Mitt tema är ännu lite svävande: kvinnor/vintage, gamla sybehör.......

So now you can see my first pages from Lenna Andrews onlineclass from Joggles; "Mini Art Quilts Fabric Book" this is a very good course, but rather much to do, it´s a new lesson every friday! But it´s so FUN! My quilties are 8 x 8 inches, i think it´s a good size to work with. My theme are vintage/women/ sewing-needlework, something like that!






"How I use my sewingmachine"



From an old Swedish book about monograms



14 kommentarer:

zquilts sa...

De här är underbar! Var en er så speciell och nöje.
Love them !

Annica sa...

De är helt fantastiska! Jag bara älskar bandet med katten och hunden! Loppisfynd?

Pia sa...

Underbara bilder. Jag har också under en period i våras gjort små textila kollage av vintage bilder mm.Kul!

Clara sa...

Alla är lika underbara...jag skäms nu ...har inte varit här inne på jättelänge!!! Shame on me!
Men jag lär bli sittande här en stund nu för det var rackarns vad du varit kreativ....så mycket fint!!!! Kram på dig Gunnel!!!!

StegArt sa...

They are very wonderful Gunnel. Looks like you are having fun in this class.

CONNIE W sa...

They are great! Love the sewing one the most but love them all too!

Acey sa...

what fun. You must be enjoyin yourself - I do think this is a good size and love the way you are putting in vintage sewing supplies.

Dianne sa...

They are great!! I love all of the vintage sewing items you have used.

jude sa...

these are wonderful little stories!

Eva sa...

Dina sidor är jättehärliga! Visst är det en rolig kurs man vill inte sluta när man börjat...
Eva

Peggy sa...

Wonderfull works, I love the Vintage Stil.

Alis sa...

They are just gorgeous Gunnel.
I knew you would enjoy this course.

molly jean sa...

I love the sewing notions as part of the quilts! What a wonderful book they will make.

Mary~Rein sa...

Wonderful things here!
You hav a great blog!