torsdag, september 27, 2007

One more quiltie

Här är ännu en liten quiltie till min kurs "Mini Art Quilts Fabrics Book" Här är gamla foton från familjealbumet plus gamla sybehör. Jag vet inte om dessa sidor gåt att binda ihop till en bok, jag tror att de är för tunga med alla mina grejer jag satt på. Kanske jag gör så att dessa 4 sidor med gamla sybehör på, får bli collage med en ram runt istället. Bilderna är på min svärmor som sitter och väver och på hennes mamma som spinner.
Here is another pages for my course "MiniArt Quilts Fabric Book " I have use old familyphotos and old lace and buttons etc. Maybe these pages are for heavy to do a book of. I perhaps do collage withe a frame on these four vintage sewing peaces. The pictures are on my mother-in -law who is sitting and weaves, and her mother who is sitting and spins.
Här har jag lagt till lite mera pärlor och några blommor på min "women" bild. Och nu tor jag den är klar.
Here I have added more beads and some flowers to the "Women" pictures. Now I think it´s finished!


15 kommentarer:

Waltraud sa...

Xour quilties ae beautiful, very good ideas!

Quilt Pixie sa...

I love how you used a crochet hook in the largely completed doily. It adds real "life" to the page.

zquilts sa...

Great photos you are using ! The spinning wheel looks like the one I have - made by a Swede around 1980 !
Great pieces!

Gerda-Thyra sa...

Åh Gunnel... jag bara ÄLSKAR dina sybehörscollage!!!!! Fullständigt underbara!

SandieK sa...

I just adore these miniature works of art. They will look superb framed.

Eva sa...

Dom är så fina och "innehållrika" dina quiltiessidor!! visst är det en jätterolig kurs vi håller på med, ny lektion kommer idag!

Kim sa...

Lovely pages and I think they'd look wonderful in a frame.

Pia sa...

Hej Gunnel
Jag har taggat dig, kolla min blogg så ser du vad du ska göra!
Trevlig helg!

Dianne sa...

The quilties are soooo pretty!! I love all of the embellishments you've added.

Hanneles paradis sa...

Helmysigt, fingrarna börjar klia, vill göra själv..

Barbara sa...

beautiful blog page! The buttons are beautiful!

Pia sa...

Hej Gunnel
Mycket förståeligt det där med taggandet. Detta var första gången för mig och jag har för avsikt att i fortsättningen avstå. Det kan bli lite tjatigt.
Ha det så gott!

molly jean sa...

What wonderful old photographs! What a legacy! I think it would be beautiful framed.

Carrie sa...

Beautiful work and so much attention to detail - I love them - I hope you are enjoying the class.

Helen in the UK sa...

Love all your book pages, but particularly the vintage sewing ones :)