tisdag, september 18, 2007

Quiltie and postcard

Här är mitt tygvykort till min partner Margaret i septemberswappen för yahoogruppen Unlimited Textiles, temat är färgkombinationer, och jag valde lila och lime. Jag har haft silkesfibrer, vilket är mitt favorit material att nålfilta. Here is my fabric postcard for my partner Margaret at the yahoogroup Unlimeted Textiles. The theme is: colourcombination. I have use fleece and silkfiber, ( silkfiber is my favourite) and have use my embellisher and some FME. I like the combination of lilac and lime!

Och här är min allra första lilla quiltie, en pytteliten Art Quilt, bara 5 x 5 inch, ungefär 10,5 x 10.5 cm. Den var väldigt rolig att göra, och snabb, bara ett litet block, till skillnad mot ett helt sängöverkast! Här har jag använt färgerna rosa-röd-lila och till det lite lime! Denna är till Laura !
And here a quiltie for Laura in Unlimited Textilies.
This is my very first little quiltie, an Art Quilt only 5 x 5 inch! It was really nice to do, and so fast, only one block, it´s differens to a hole bedcover! I have use the colour pink-red-lilac and some lime. I have use my embellisher and silkfibrer, and some cotton scraps.

3 kommentarer:

Waltraud sa...

So nice, your little quiltie!

Gisela und Sabine sa...

Hallo Gunnel,
you have a nice blog. Your embrodery are beautiful. you have very good ideas!!

Happy days and good luck
from Germany

Alis sa...

They are both great Gunnel. I love the colours you have used.