torsdag, oktober 18, 2007

great mail this week

Jag har fått mycket rolig post i brevlådan denna veckan! Här lite godbitar från Patsy; underbara pärlemoknappar som jag är så förtjust i, lite olika smakbitar från hennes handfärgade tyger coh små bitar från olika experiment med färg och struktur som Patsy har gjort!


I have got so much fun mail these week. Here is some goodies from Patsy; beautiful mother-of-pearl buttons, I really love this kind of buttons! And some pieces from her handdyed fabrics, and small pieces from different kind of experiments with colours and texture that Patsy had done. Thank you so very much, Patsy!









Och här två ATCs från Jacqueline, som är en riktigt duktig mixed media konstnär. Titta här på hennes blogg, hon testar och experimenterar sig fram med det mesta!




And her two ATCs from Jacqueline; who is a very good artist at fiber and mixed media. Look her at her blog, and find out all she is doing! Thank you so very much, Jaqculine!









Detta "ART MAIL CARD" är från Elizabeth, från Alaska! Det finns så mycket att titta på. Ser ni att det tom finns svensk text???


This "ART MAIL CARD" is from Elizabeth in Alaska! Here is so much fun to look at. And you can see a swedish text; if you could read swedish :-)

Thank you so very much, Elizabeth !



Och här är från min svenska vän Annika. Det är ett hårspänne med massa pärlor och en liten katt. Och som Annika säger: " ska jag gör ART DOLLS så måste det bli katter, och till dig i blått"! Såklart! Tack snälla Annika, och att du kom ihåg min födelsedag?! Ja denna kom faktiskt på min födelsedag, numera är jag inte bara 50 utan 50 + ;-)) Tack snälla Annika! Och för de torkade trattkantarellerna!!!


And here is from my swedish friend Annika. One thing to my hair ( oh, I don´t know the english word for it..............) in lovely blue beads. And a lovely cat, and as Annika says: "if I´ll do an ART Doll it have to be a cat, and for you it have to be blue"! Yes, it´s true! And it arrrived on my birthsday, yes, I am not 50 anymore, now I am 50+ ;-) Thank you Annika!

2 kommentarer:

Eva sa...

Vilken rolig och fin post du får!!!!

Pia sa...

Vilken härlig vecka du haft! Är det en internetkurs eller är det en kurs efter en bok. Verkar jättekul.Hur hittar man dit om det är på nätet?