torsdag, november 22, 2007

more swap and gift

Idag när jag kom hem fanns rolig post i brevlådan! Denna underbara lilla chokladpåse från min bloggkompis Eva! Och innehållet? Ja, ni kan ju bara gissa...............Det är en gåva som jag fått för att jag svara på hennes " Pay it forward" och jag som inte ens har börjat på mina gåvor ännu, men man har ju ett helt år på sig!



Eva gör väldigt fina saker, gå till hennes blogg och titta! TACK snälla Eva!



Today I got lovely mail. This is from my blogfriend Eva.A little chocolatebag! "You newer can´t get enough with chocolate" It is a gift in the "Pay it forward" And I have even not started yet on my gifts! But I will in the next year! Eva are very talented, if you didn´t know her, go and see at her blog!



Och här är ett vykort i papper/collage från Lolly som jag har en swap med! Jag gillar sättet Lolly jobbar på. Hon har använt sig av ett gammlt vykort, och gjort collage ovanpå. Det är något jag också vill testa på.



And here a lovely postcard in papercollage from Lolly wich I have a swap with! I like the way Lolly has does this card, she has use a old postcard and does a collage on it. Beautiful! Thank you so very much, Lolly!



4 kommentarer:

Jacquelines blog sa...

Lucky you! Looks very nice!

Gerda-Thyra sa...

Vilka fina grejer du har fått!
Jag vann en liten tävling på en blogg och fick mitt fina pris igår med posten! Kom in och titta...

Var på Canvas med "Trolltyget" härom dagen, då fastnade blicken på "en skrattande Gunnel" inramad på väggen... kul!

För resten, vilken bra ide´att slå ihop Canvas och tyglappsaffären, passar verkligen bra ihop!

TROLLTYGET sa...

Hej Gunnel... väldans söt present du fått.

Skulle precis berätta en sak men ser att G-T hann före... ja ja, jag kan väl lika gärna skriva här att jag och G-T delar på det mesta och pratar säkert med varandra minst 1 gång om dan.... så det var ju inte underligt att vi skulle dela på denna kommentaren heller så.
Ha det bäst

Gunnels blog sa...

Nej, nu kan jag ju inte gömma mig längre, när min nuna finns överallt!