lördag, november 10, 2007

Pay it forward

Jag såg detta på min dotter Emmas blogg, och henne kan jag ju aldrig säga nej till..............Så nu utmanar jag er alla bloggare att delta i detta!





"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."



I saw this on my daughter Emma`s blog, and I newer can´t say no to her :-)





So now I will give a gift to the first three wich give me a comment!

7 kommentarer:

eva i halmstad sa...

Hej
Vilka helt underbara saker du gör din bok "Till minne av våra förmödrar" är ju helt underbar, vilket ärbete du lagt ner ska titta mer sen är nyfiken på korten om de äär orginal eller om du trycker dom på något sätt, ska tillbringa mycket tid hoc dej, såg att de var en annan blog du var med på också ska titta däe sen med men nu är det lördagkväll och tid för annat.
Ha de gott, Eva

karen sa...

Hi Gunnel!I posted this a while ago and got no response,you have inspired me so I will try again.

Hilary Metcalf sa...

Hello Gunnel - I often visit your blog and have admired your work from afar (Australia) - would be thrilled to have a piece of my own - and will PIF - hopefully to far flung corners of the globe!
Cheers
Hilary

Julie H sa...

What a kind idea! I am sure the ladies will love whatever they receive from you.

Pia sa...

Katten också, jag är alltid för sen till alla små tävlingar och liknande. Men ok, grattis till er som hann före.

Cecilia sa...

Tack för lyckönskningarna till min nya etsy! Synd att jag missade detta men jag kan kanske ändå fortsätta detta på min blog, tycker det är en bra idé!

Ha det bra!

Gunnels blog sa...

det är klart att ni får vara med också Pia och cecilia :-) jag har ju ett helt år på mig!