söndag, december 23, 2007

You make my day adward!





Jag har fått detta pris av Cecilia för att som hon skriver:
"Jag har valt att ge dig en "You make my day" award för all tid som du lägger på att posta inspirerade inlägg här på din blog!" Och vad säger jag annat än TACK!

I have got this adward from Cecilia, she says I´ve got it for all the time I take to post here on the blog to give other inspiration! And what can I say?? of course : THANK YOU!

Now it´s my turn to give it away to up to 10 people, that I think get my day!
I will give it to people in blogland that inspire me and give me happiness just by reading their blogs
Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times! :)

and I give it to:

Eva, Emma, Marie, Karen, Gerda-Thyra, Waltraud, Barbara, Jacqueline, Annica, Dianne!

5 kommentarer:

Jeanette sa...

Hej Gunnel!
Jag önskar dig en riktigt härlig och avkopplande julhelg och ett fantastiskt och kreativt nytt år!

Må så gott!
Jeanette

Pia sa...

GOd Jul önskar jag Dig, det är alltid så trevligt att titta in på din blogg.

Gerda-Thyra sa...

Tack snälla Gunnel, det var väl en julklapp om något!
Jag blir jätteglad när jag och min lilla blogg får sådan uppskattning!
Då känns det värt att blogga vidare...
God Jul... och tack än en gång!

Waltraud sa...

Thanks for this nice award,
have wonderful holidays,regards
Waltraud

Annica sa...

Familjen sitter framför Kalle Anka och här sitter jag :-) Var och en firar jul efter eget huvud...
Tack för priset! Jag skulle gärna ge dig ett pris tillbaka men du ska få slippa.
Hoppas du har en fin jul med din familj!
Julkramar från Annica