onsdag, december 12, 2007

x-mas cards!

Så många härliga julkort jag har fått i min brevlåda sista tiden! Detta är från Doreen i Australien, vi hade en fabric postcards swap med en yoyo på! Och ni som brukar läsa min blogg vet ju att jag gjort MASSOR av just den typen i år :-)

I have got so many beautiful christmas cards in my mailbox! This is from Doreen in Australia, we have a fabricpostcards swap, and it have to be a yoyo on! And if you have read my blog you have seen all my cards with yoyos :-)

Thank you so very much Doreen!
Här är en annat kort som kommer från min flickrvän Helinä från Finland! Vi har också gjort en julkortsswap, Helinäs kort är en ängel väldigt skir och vackeri organza på blå bakgrund! TACK snälla Helinä!

This card is from my flickrfriend Helinä from Finland! We are also doing a christmas swap. This is a beautiful angel in organza on a dark blue background! Thank you so veryv much, Helinä!



Och så från Beate i Tyskland! Vi har gjort flera swappar förut bla en julkortsswap förra året! Det är alltid kul att se vad för nytt Beate hittar på!

And so from Beate in Germany! We have done a several swaps before, and it´s always so fun to see what new Beate is doing! Thank you so very much, Beate!



Och så till några överraskningar :-) I min låda häromdagen låg ett kort från min bloggkompis Waltraud också från Tyskland! Jag brukar följa hennes blogg, och det är alltid lika spännande!

And here are some surprices :-) In my mailbox the other day was a card from my bloggfriend Waltraud also from Germany, I use to read her blog and it´s always exciting to see what Waltraud are doing! Thank you so very much Waltraud!



Mera överraskningar! Kortet längst till vänster är från min flickrvän Susan, från England! Förut textil gillar vi båda "katter", och så ett litet sött handgjort kort, och lite extra godis, från Corina i Nederländerna!

And here more surprices! The card to left is from my flickrvän Susan in England, we both like "cats" and textilies! Thank you so very much Susan :-)

And a litlle sweet handmade card and som goodies from Corina from Netherlands! Thank you so very much Corina :-)









3 kommentarer:

sue sa...

such lovely cards, so many talented people

corina sa...

I did not made everything by hand, but I put all together with good energy and with my little one, it was so much fun!

Dianne sa...

Wonderful Christmas cards!!!