måndag, januari 14, 2008

More gifts

Ett stort Tack till er alla som gett mig så fina kommentarer i mitt förra inlägg! Tack!

Det var länge sedan jag visade något nytt jag sytt, men jag har inte haft lust att sy på ett tag. Under julen stickade jag lite, men det är inte riktigt min grej...............Min kreativitet får utlopp just nu genom att "scrapbooka", det är faktiskt riktigt kul! Och jag har massa bilder att ta hand om, men fort går det ju inte precis! Men då har jag roligt länge :-)



Här är en ännu en gåva jag fått; denna gång från Julie i Australien. Julie är en väldigt duktig mixed media konstnär. Här är ett ATC och ett bokmärke!

First a big THANK YOU for all your kind comments on my last post! Thanks!

It has got some time since I post any picture at something new that I had create; and it is therefore I hadn´t done any stitching for a while. During the christmas I did some knitting...........but knitting isn´t not me :-(

But I am creative; I am doing some scrapbooking. And I think it´s very fun! But it takes time!! I have many many photos which I will have in albums!



But here is a new gift; from Julie in Australia! Julie is a very talented mixed media artist! It´s a ATC and a bookmark! Thank you so very much Julie!!!

2 kommentarer:

Waltraud sa...

Wonderful pieces!

Strumpstickan sa...

Kul att hitta en Göteborgare till:) Dina alster är jättefina!

Jag gillar också att samla på gamla saker m.m