tisdag, januari 15, 2008

You make my day - again :-))





Jag har fått detta pris "You make my day" igen! Denna gång från Maggie Harris, Beate och Waltraud!



Denna gång skickar jag det inte vidare, tror att det vandrat runt tillräckligt nu :-) Så detta är för er alla som brukar läsa min blogg!






I have got this adward "You make my day" again :)) This time from Maggie Harris, Beate and Waltraud! Thank you so very much! But this time I dont´t give it away, I think the most people in theblogland already have it :-)) So this is for you all who read my blog!!!






2 kommentarer:

Clara sa...

Man får gratulera och sen får man tacka ....hihi...
Visst är det härligt att leka med färg papper och vackra bilder ...man blir som barn på nytt!
Kraaaam

gerda-thyra sa...

Hej Gunnel!
Ska du gå på siluettklippningskursen den 29:e på Chapmans Torg? Det låter lite roligt... vet inte riktigt om jag har tid... du kan väl höra av dig med en kommentar i min blogg om du har tänkt att gå eller inte...