torsdag, mars 20, 2008

Fabric Paper

Jag har haft en lekdag idag; jag har testat att göra Fabric Paper, som jag läst och sett på så många ställen. Jag utgick dels från Beryl Taylors bok: Mixed Meia explorations, och så har Lenna Andrews en bra beskrivning på sin blogg här. Jag vet inte vad jag ska ha detta till, kanske kär jag sönder det till ATC eller postcards eller sätter dit en aoch annan spets och syr och gör en mini art quilts, vi får se efter påsk!





Today I have had a playday. I have try to do Fabric Paper, as I read in so many books and see at so many blogs. I have Beryl Taylor´s book: Mixed Media explorations, there she write about it. And Lenna Andrews write about it at her blog here.


I don´t know what I will have it to, maybe I cut it to ATC or postcards, or maybe I will add som lace and stitching and done a mini art quilts. You`ll see after easter!

13 kommentarer:

teodo sa...

Gunnel,
how many wonderful works you have posted!!!
I like each of them but the ocean for your sister's 50 and your work in progress are my favourite ones!

Hej dà
ciao ciao

ewa-christine sa...

Lek är en del av det verkliga livet....och jag ser att du varit aktiv i dag, förstår att du haft otroligt roligt. Det blev verkligen spännande och visst kommer detta att användas framgent!
Ewa-Christine

Hanneles paradis sa...

Glad påsk.

corina sa...

I love it, I have to try it (someday). Thank you!

Ulla sa...

Glad Påsk.

Mycket nyfiken på vad du använder för att få materialet att sitta fast på tyget.Mycket roligt på gång der jag.
Ha det så bra.
Ulla

sulie sa...

Gunnel, your work is so original! Really beautiful...

Micki sa...

It's a very lovely piece. I like your new work in progress of the sea.

Viola sa...

Your paper is so beautiful, Gunnel!

Eva sa...

Det här är jättehärligt!! GLAD PÅSK!
Eva

Margaret S sa...

I have just covered some books in my fabric paper

Solange Bonnet sa...

Thank you so much, Gunnel. I'm honored you chose me.
Solange

Dianne sa...

This is sooo pretty and romantic looking!!

Leah/ Texas/ United States sa...

what cool paper! i look forward to seeing what you do with it after all!

Leah