onsdag, mars 12, 2008

Fabric postcards

Här är bilder på några nya postcards, först ett vackert havsmotiv -under ytan- från Norge från Lise! Tack så jättemycket! Lise undrade om havet såg ut så här på Lanzarote, och jag vet knappt, jag badade bara en gång i havet, det var så kallt! Men många dopp i poolen blev det! Usch det känns lite avlägset nu, när jag är hemma med en vår- förkylning, solbrännan har redan bleknat!





Here are som new fabric postcards. First a beautiul card from Lise in Norway, thank you so very much ! Lise have write to me and ask if the seabottom look like this at my vacation in Lanzarote, and I hardly know, I only took one bath in the sea, it was too cold, but I took several bath in the swimmingpool! It seems so far away now, when I am home with a spring cold!


Och detta är kortet jag skickade till Lise!




This is the card I sent to Lise!








Och här är ett födelsedagskort till min äldsta dotter Emma! Grattis lilla gumman!


Jag gjorde detta kort med min nålfiltningsmaskin, hade nästan glömt bort hur kul det är att använda den!




And here is a birthdaycard for my oldest daughter Emma! Happy birthday my love! I did this card with my embellisher, I have almost forgotten how fun it is to use this machine!












1 kommentar:

Annica sa...

Gunnel! Så mycket fina grejer du har sytt! Korten är också jättefina! Kul att du tagit fram embellishern igen :-)