onsdag, mars 26, 2008

Faded like a rose

Så är den första biten av mitt collage från mitt fabric paper klar! Jag delade det i två bitar och detta är det största, den andra biten blir i vykortsstorlek. Jag la till några blommor och lite broderier, antingen jag inte vågade lämna min "trygghetszon" eller för att det helt enkelt är jag!

My first collage is finished! I cut the fabric paper in two pieces and this is the biggest, the other is in postcrds sizes. I added some flowers and some embroiderystitch.

18 kommentarer:

Annica sa...

Vad bra det blev med bladet över fotot! Jag tycker att broderistygnen förhöjer på ett fint sätt.

Leah/ Texas/ United States sa...

Gunnel, I love this collage, the colors are so pretty and delicate. It's cool how you can see the face through the collage. Nice work!

Ulla sa...

It looks very beautiful and "dreamy". Someday I will give it a try!

Sue B sa...

This is wonderful!

gerda-thyra sa...

Så fint det blev! Klart man ska smyga in lite broderistygn i det hela... vackert som attan är det!

karen sa...

Beautiful!!

Eva sa...

Det blev verkligen fint!! Visst är det härligt med mixed media!

Barbara sa...

what a beautiful collage...so softly...and thanks for the nomination...HUGS Barbara

Sandra sa...

This is very romantic. Beautiful!

Ann Christine Dennison sa...

Beautiful and delicate :-)

Viola sa...

Beautiful work again! Lovely!

iHanna sa...

Å så otroligt vackert! Tack för att du lade till mig på flickr så att jag hittade dig, du gör otroligt mycket fint!

Rosemary aka fabricfan sa...

Beautiful, stunning, so delicate.

teodo sa...

It's so romantic and delicate..........I like "NEAR THE SEA" too.

Thanks for your kind words on my last post.
ciao ciao-hej dà

Quiltmoose - Dagmar sa...

What an awesome collage! Wonderful piece of art!!! Congratulation!

Dagmar

Waltraud sa...

Love this piece of art, beautiful!
Regards
Waltraud

Barbara B. sa...

What a wonderful colage. It is as springtime .

Dianne sa...

Very romantic looking - so pretty.