måndag, mars 24, 2008

Nomination


Margaret på Little Works of Art har nominerat mig till till ett pris för att min blogg ger henne inspiration och gör att hon uppskattar bloggandet (eller något sådant ?!) Tack så mycket Margaret! Så nu är det min tur att ge detta vidare till 10 st andra bloggare! Alltid lika svårt! Det finns ju så många underbara bloggar. Men jag gör ett försök!




Margaret at Little works of Art has nominated me for an award as a blog that brought her inspiration and made her appreciate the blogosphere! Thank you so very much Margaret! Now it´s my turn to choosing 10 nominees. Always so difficult, it´s so many wonderfuls blogs but I give it a try



Eva at Evas Scrap


Ewa-Christine at Ewa-Christine´s antika nöjen och crazy art



Peggy at create fabric art



Barbara at Rainbow



Viola at Saray


Frieda at Frieda Oxenham - My artistic journey in colour, quilts and mixed media
and here: http://friedaquilties.blogspot.com/



Lenna at Creative Lenna and here: http://creativeswaps.blogspot.com/



Waltraud at Farbtupfer



Gypsywagons (sorry I don´t know your first name)

Now I know, Your first name is Katherine :-)


Solange at Les passions de Solange

Annica at Fabulous Threads

Ooops it´s 11.............!!





And now my friends it´s your turn to find out 10 blogger who gives your inspiration! Good luck!

6 kommentarer:

Annica sa...

Tack Gunnel! Jag skickar inte tillbaka även om du är på min tio-i-topp :-)

ewa-christine sa...

Tusen tack Gunnel. Men jag kan inte lägga in detta på min blogg ännu, det kommer. Men jag kan kanske hitta på något ändå.

Viola sa...

Thank you so much, Gunnel! You are always so kind! Have a great week! :-)

Eva sa...

Tack Gunnel! tack oxå för ditt tidigare inlägg :)
Eva

GypsyWagons sa...

Thank you Gunnel! my first name is Katherine!

Margaret S sa...

so glad you found nominating bloggers so much fun. I also chose 11 as it is so difficult to decide. I have just spent a fun half hour looking at your nominees, there are alot of talented people out there!!!!!