fredag, maj 16, 2008

Edit


Edit
Originally uploaded by gunnels
Detta är till min mamma på morsdag. Det lär vara riskfritt att lägga ut det här då min mamma aldrig skulle gå in på internet ;-)
Bilden är på min mormor som ung, tagen 1917, då Edit var ca 20 år.
Från början trodde jag att det skulle bli ett kort men det blev större än jag trodde så jag tänkte att jag lika gärna kunde rama in den för henne.
Bakgrunden är färgad med distress ink och massa stämplar, och det är så KUL!

This is a gift for my mother for mothers day, we have it in the end of this month here in Sweden. (and my mum would newer use the internet ;-)) I had thought it would be a card, but it have to been much larger, so I think I could frame it for her. The picture is on my grandmother - Edit, when she was 20 år, and it is taken 1917
The background have I painted with distress ink and a lot of stamps, and I have so much FUN to do it!

6 kommentarer:

Femmy sa...

it's beautiful!!! love how you did the background, great stamping!!!and the ribbon make it complete!
Your mother will be pleased with this card, your grandmother was a beautiful woman!
have a great weekend.
hugs femmy

Annica sa...

Vilken fin bakgrund du gjort! Härliga färger!

zquilts sa...

It's beautiful! Your mum will really treasure this one !

Ulla sa...

Lovely card, your mother will be pleased. They always prefer the presents their kids have made, and really with reason.

Micki sa...

This is really lovely. Your mother will treasure it.

Lise sa...

Another treasure from your hands!! I've just admired your cards as well.....