fredag, maj 23, 2008

Postcard and ATC

Soon summer.............for Femmy




ATC for Annicka


6 kommentarer:

ewa-christine sa...

Jättefina och Annika blir säkert lika glad som jag blev.

Ati. Norway. sa...

Like the atc, did you sun-dye that piece with the buttons? Would like to try that too with grasses ect.

annicka sa...

Tack snälla Gunnel för det här kortet. Jag tycker mycket om det, speciellt förtjust är jag i de små stygnen i korssöm. ( jag har nyss lärt mig att det heter korssöm inte korsstygn...)Jag tycker också om kompositionen och tygernas struktur-ja allt!!!:)

Viola sa...

Beautiful works, Gunnel!

Eva sa...

Den härliga stämpeln känner jag igen!! Så härligt!

Eva sa...

Hallå nu är jag här igen och jag ger dig den här utmärkelsen Gunnel.

http://eva-minabilder.blogspot.com/2008/05/sweet-home-blogger-award.html