måndag, maj 19, 2008

Röhsska





Dessa är mina två birag till Röhsskas konstslöjdsalong 2009 en utställning som: ifrågasätter gränsdragningar och samtidens dekonstruerade begreppsvärld Man skickar in foton på bidragen nu och så bedöms de av en jury över sommaren och man får veta i mitten på september om man kommer med. I så fall är själva utställningen nästa vår, så det är lång framförhållning. Nu är det i alla fall gjort och så är det väl bara att hoppas att man har tur!






This is my two contributes for a exhibition here in Gothenburg next spring at our designmuseum Röhsska. It´s a jury who deside so you newer know!?





8 kommentarer:

ewa-christine sa...

Nu håller jag tummarna för dig Gunnel och önskar dig lycka till.
Båda dina konstverk är jättefina och dessutom så är de lika fina i verkligheten, jag har haft möjlighet att se dem, så jag vet!!!

Annica sa...

Lycka till Gunnel! Jag håller tummarna jag med.

Ulla sa...

They are both lovely, and I hope that they will be picked!

Femmy sa...

They are beautiful!!! hope you will win!

coral-seas sa...

They are both lovely but I think the top one is exquisite. I am a long time admirer of your work but don't recall leaving you a comment before. I am remiss!

Carol-Anne

eva sa...

Ja dom är så fina det är klart du kommer med, svårt att planera ett år framåt? men dom är ju lika vackra om ett år! :)

Pia sa...

Lyck till! Håller tummarna för dig och dina fina alster.

Waltraud sa...

So beautiful!