måndag, juni 09, 2008

By the sea




Dessa båda collage på canvas gjorde jag en em förra veckan när det var alldeles för varmt för att vistas i solen, i min källare där jag har min "atelje" var det svalt och skönt. De passar in till veckans tema i Mixed Media Monday : "by the sea"

Och detta blir troligen mitt sista inlägg på ett tag, vårt sommarlov börjar denna veckan och jag kommer att vara i vårt fritidshus större delen av semestern, där har jag inte tillgång till bredband, bara ett långsamt modem, så jag läser och svarar på mail, men kan inte ladda upp bilder. Vill du se bilder på mitt sommarhus finns det här på flickr



Så jag önskar er alla en riktigt skön sommar!




This two collage on canvas is for this week at Mixed Media Monday, the theme: "by the sea"



This will be my last post for the summer. We are started our summerholiday this week and I will spent much time in our old summerhouse, you can see picture here on my flickr

I have my laptop with me to read a-mailand pay bills but I can´t uploads pictures, so seen you in august!



I wish you all a lovely summer!




33 kommentarer:

Femmy sa...

Hi Gunnel,
love them both! especially the top one.
wish you a great summer ans see you back in august!
warm regards femmy

Gillian sa...

Love both these collaged canvases, hope you have a lovely summer break.

Sija sa...

Gorgeous work!

herminesplace sa...

Both are gorgeous.

ewa-christine sa...

En riktigt skön sommar önskar jag dig.
Har också tänkt ta ett avbrott och ladda batterierna.
Sköt om dig och ha det gott......!!

Stempelchaotin sa...

Both are stunning.
Gorgeous design. Love it.

Eva sa...

Härliga sommarcollage!! Ha det så skönt på landet hela sommaren!
Eva

Lorenza sa...

Happy holidays, I'll miss your beautiful works!

Françoise sa...

Beautiful!
Have a nice summer, lucky you!
:-)

Cecilia sa...

Ett riktigt lång och skönt sommarlov önskar jag dig också! Ses till hösten igen!

Jacquelines blog sa...

It looks great Gunnel, have a good holiday! Do you think that Mixed Media Monday is something for me too?

Lise sa...

God sommer Gunnel!! Vi har hatt en "for-smak" i Oslo et par uker nå, og enda er bare juni.......

Annica sa...

Härliga collage! Ha en skön sommar "By the Sea"!

annicka sa...

Så glad jag blir av dina sommarbilder!
Baddräkten 1925 års modell skulle jag gärna ha!
Önskar dig en trevlig badsommar!

karen sa...

have a lovely summer...missing you already!

ilonka sa...

that looks really wonderful!

mixedmediamonday sa...

Really gorgeous collages, Gunnel! Have a wonderful summer! Diane

Micki sa...

Lovely collages. Have a wonderful summer and see you when you get back in August.

Ulla sa...

Love your summer art .
Wish you a lovely summer
Ulla

Ulla sa...

Lovely old-time summer feeling in your collages. Have a nice summer!
The other Ulla, from Kotkarankki

Sanja sa...

beautiful Gunnel!
have a great summer!:-)

Helena sa...

Jag önskar dej en vacker sommar, och ville gärna läsa här på hösten, vad du har sytt där.

Julie H sa...

I will miss your beautiful stitching and art, but wish you a happy and peaceful holidays.

Willeke sa...

Have a nice time in your lovely summerhouse!
Bye from the Netherlands,

Solange Bonnet sa...

beautiful work Gunnel! Love it.

teodo sa...

Fantastic collage!!!!!!!
Happy summer holiday.
ciao ciao Hej da'

Lorie M. sa...

so lovely, what a nice way to start your summer..

Anne's Cards sa...

Wonderful work!!love it!!!

Lapplisor sa...

Hej Gunnel,
jag önskar dig en riktigt skön sommar, o är sjelv just nu i Gästrikland...
Kram Barbara

jackie sa...

Have a lovely 'blogger break'.

Kayla coo sa...

Have a lovely holiday.
I just found your lovely blog.
Michala x

karen sa...

So happy to have you back!!!

2ne sa...

Hei, her har du mange fine kreative arbeider. Må innom her en tur snart igjen, virkelig inspirerende. Håper du har hatt en fin sommer :-)