fredag, augusti 08, 2008

Back home !


Så är jag tillbaks i stan igen efter en skön sommar! Jag har knappt läst några bloggar alls, så jag har mycket att ta igen. Jag har gjort några postcards och ATC s som jag ska visa här snart.
Tack för alla kommentarer på mitt förra inlägg. Hoppas ni haft en trevlig sommar och att vi får en inspirerande och kreativ höst. Det är trots allt min favorit årstid, men än har vi väl lite sommar kvar får vi hoppas! Några bad till ska väl hinnas med!
I am back in town again after a long and wonderful summerholiday! Thank you all for your nice comment here in summer. I haven´t read any blogs in summer, so I have very much to read now.
I have done some new postcards and ATCs, I will post theme here soon. I hope for some more wonderful bath before the summer is over, but I like the autumn best, I hope for a creative and nice autumn!
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Viola sa...

Welcome back, Gunnel!! :o)

Lise sa...

Velkommen tilbake Gunnel! Har dere hatt samme vær som oss, må du ha hatt en flott sommer på landet. Gleder meg til å se både postkort og ATCs!

Hens teeth sa...

Hello Gunnel
Very pleased to hear you have had a wonderful summer ~ missed you ~ looking forward to all your new creations.

Jackie sa...

I am still waiting for summer to begin.
Welcome home and back to blogging.

Waltraud sa...

Welcome home Gunnel.
Regards
Waltraud

annicka sa...

Stockrosen är en sån härlig blomma som tyvärr inte trivs hos mig- så robust och skir den är på samma gång. Finns den på ditt land? Välkommen tillbaka till stan och bloggandet. Tack för kommentarerna hos mig!