söndag, augusti 10, 2008

more ATC again

Detta är några ATC till i fabric-paper collage. Jag gör ett större ark och skär sedan isär i olika storlekar till ATC och postcards. Jag tycker att dessa är väldigt kul att brodera på och så som pricken över i:et, en gammal knapp
Dessa ATC är tillgängliga för byte! ----------alla är bytta :-)

Here are some more ATCs in fabric-paper collage. I have sone a bigger piece and then cut into small sizes to ATCs and postcards. I like to embroidery on theme, and a little vintage button at last.
They are available for traded!---------all are traded :-)

ATC Appleblossom # 1 traded
ATC Appleblossom # 2 traded

ATC Appleblossom # 3 traded



ATC vintageladies 12 traded



ATC vintageladie # 13 traded



11 kommentarer:

Hens teeth sa...

Lovely Gunnel, just lovely.

Viola sa...

All your new cards are so wonderful, Gunnel! Great work!

Victoria sa...

These are so lovely! The touches of embroidery are perfect!

Lise sa...

Å ja!! Skal vi bytte? - og jeg vil gjerne bytte i Vintage ladies nr 12!!

Cecilia sa...

Så otroligt fina ATC's! Jag får sån lust att oxå göra lite ATC's igen, det var länge sen..Välkommen tillbaka efter din långa semester!Ska bli kul att börja läsa din blog igen!

iHanna sa...

Vad fina de är - jag får lust att brodera lite såna där stygn vad de nu kan kallas... utspritt är min favoritstil på broderi! :-)

Annica sa...

Underbara ATC! Om du har lust och om äppelblom 2 är kvar så byter jag gärna.

LAPPEQURI sa...

Kjempe flotte kort du har laget:-)
Ha en fortsatt fin og kreativ sommer

Sara Lechner sa...

these atc are very nice!
i'm in love with sweden, i must come once more!

Femmy sa...

all your new atc's are great Gunnel! hope you had a great time in your summerhouse!

Pia sa...

Oj, vilken produktion. De är verkligen jättefina! Det är jättekul att göra ATC kort, måste nog göra några.
Kul att du är tillbaka igen i bloggvärlden efter sommarlovet.