söndag, augusti 24, 2008

New postcards

Detta tygart som är i siden har jag fört över på tyg från ett foto av ett av mina tidigare fabric-papercollage, jag har visat det förut, men nu har jag satt fast det på ett dubbelt kartongblad

This fabric postcard have I share with you before. It´s a phototransfer from one of my earlier fabric-papercollage, but now have I stitched it on a double card stock

Och så tre fabric postcards i qrazyteknik. I mitten är en flicka som är stämplad med vattenfast bläck

And so three fabric postcards in qrazyquilt. In the middle is a girl with I have stamp with a rubberstamp and waterfast ink







Dessa finns till salu i min Etsy shop

They are for sale in my Etsy shop



4 kommentarer:

zquilts sa...

Ooooo - These are really beautiful !

Britt-Marie sa...

Du är verkligen helt otroligt duktig. De är så fantastiska! Helt underbara!

Kram

Klarafina sa...

Visst är det väl kul att sy kort!

Viola sa...

Wonderful cards, Gunnel! Love your bags too! :o)