torsdag, augusti 28, 2008

swaps and purchase to share

Mera ATC från bloggvänner att visa;





till höger från Helen, ett fint litet landskap i filtad ull, och från Veri ett collage med ett sött vintage foto från det egna familjealbumet tror jag.





I have more ATC from bloggfriends to share with you. From left a beautiful landscape in felt from Helen, thank you very much I really like it! And to the right from Veri, a beautiful little collage with a vitage photo from her own familyalbum I think. thank you so much, it´s lovely!























Denna ljuvliga skissbok med ett broderat college på framsidan har jag köpt på etsy från Viv Jag har länge beaundrat Vivs collage och det var hon som inspirerade mig att brodera på kuvert i våras, kommer ni ihåg? I alla fall så har jag nu ett alldeles eget verk av Viv!


This beautiful sketchbook with an embroideried collage have I bought on etsy from Viv . I have for a long time admired Viv´s beautiful collage, and it was Viv who inspired me last spring to do embroidery on vintage envelopes; remember? So now I have my own collage from Viv !









1 kommentar:

hens teeth sa...

Thank you Gunnel ~ you are so good to me x