söndag, september 14, 2008

2 years

Här är två av mina underbara barnbarn på sin 2 årsdag!


2 år är också mitt flickr album


och 2 år är min blogg idag!


Här är mitt allra första blogginlägg, och här är det jag skrev för ett år sedan. Få se om jag kommer att skriva här om ett år ?! ;-)





Under åren har jag fått många blogg vänner, en del är kvar från början, andra faller ifrån och nya tillkommer. Men vet ju inte exakt vilka som läser ens blogg, många kanske läser men ger aldrig kommentarer Och jag frågar mig lite då och då varför jag skriver? För det tar ju tid, tid som man kunde ha haft att skapa istället. Men detta är kanske ett slags skapande också? Men det är nog så att det positiva uppväger. Att få så mycket positiv respons och att det finns så många trevliga och generösa människor runt om i världen är fantastiskt!





Så nytt för i höst är ju Etsy; här kan man ju få hur mycket inspiration och ha-begär som helst! Dock är det inte lätt att orientera sig där bland alla grupper mm Och tid tar det! Så vi får se om ett år om jag kommer att fira en ettåring då ?! Här är min lilla shop!





Here is two of my lovely grandchildren on their 2 years old day!


My flickr album is also 2 year


and my blog is 2 years old today ! Rembember my first post? And the post for 1 years ago ?


And we see if I write here next year ?! ;-)


During these two years I have got a lot of bloggfriends. Some of them are from the beginning, some had I lose I think, and some are new ! You couldn´t know who reads your blog. Not all leave comments, and I ask my self why are I doing this ??? For it takes a lot of time! Time I could have to create ! Or this is maybe to create also ? But I think it´s all the lovely people around the world who gives me such a beautiful comments and so much new friendship. And of course all that inspiration I got from other blogs!




And new for this year is my Etsy shop! On Etsy you can find such beautiful thing that you want to buy, or only want to look at! But Etsy takes also a lot of time! And it´s very difficult to learn all about groups and it takes time! We see, if I write here about etsy next year ;-) ? !

20 kommentarer:

Femmy sa...

Wow, this must be a great day for you!!! Enjoy it and congrats on all occasions.

Pat sa...

Congratulations to all on your two year and thank you for the pleasure sharing your work.

Cecilia sa...

Grattis till dina två år, hoppas du kommer att fortsätta länge länge till!

Beate Knappe sa...

Congratulations to all on your two year and thank you for sharing your work

Heloise sa...

Congratulations on your many two year anniversaries.
I enjoy looking at your blog and seeing the wonderful work that you create.

Papoosue sa...

Congratulations, Gunnel. It's been a pleasure to see all your lovely work :-)

Those boys are adorable!

Doreen G sa...

Congratulations on your 2 years of blogging.I for one have enjoyed visiting you blog and following what you have been creating.

Lorenza sa...

Happy Birthday to your beautiful grandchildren and best wishes to your blog that I'm always happy to visit as it is so inspiring.

annicka sa...

GRATTIS- hipp hipp hurra på bloggens födelsedag!

Victoria sa...

Happy 2 years on all of your special occasions!
Your Grandsons are adorable!

ewa-christine sa...

Här kommer en liten "eter gratulation" till dig och dina 2 år. Tänk vad tiden går. Visst ger det funderingar och visst har mycket hänt eller hur!

Clara sa...

GRATTIS Gunnel ...till bloggen och allt det andra som du firar :)
Hoppas att dina affärer blir framgångsrika på Etsy, så du kan köpa mer pysselmaterial :)
Många kramar från Clara

jerseytjej sa...

Grattis!
Gina

'fancypicnic' sa...

Congratulations for so many milestones! Isn't it great to meet so many like-minded people in this way? Surrounded by so much talent, I think it makes life more rich and much more rewarding! Lovely to see your beautiful work on etsyxx

Shasta sa...

They are beautiful cakes for beautiful grandchildren. Happy birthday to them.
Happy blogiversary as well.

blomman sa...

Roligt att se din första blogg. Den är lite trevande precis som jag känner mig nu. Vad underbart ditt självproträtt från Ulvas kurs var!
jag tycker Ulvas bilder är fantastiska, gillar hennes stil.
När jag höll kurs förra helgen i Malmö var hon en av deltagarna, gissa om jag kände mig hedrad. Kram

jacquie sa...

congratulations on two years. you have a wonderful blog. here's to many more!

Jackie sa...

Congratulations..of course it takes ages for you becasue you veryt kindly translate it for us. I hope you don't give up, you have been agreat inspiration to me.And the twins are lovely.

Tant Kofta sa...

Först nu har jag hittat din inpirerande blogg. Tack för titten.
Det är härligt med färg och jag ser att du är lika förtjust i knappar och trådar som jag.
hej fr. Tant Kofta

jackie sa...

Happy birthday to your blog and your family.