söndag, september 07, 2008

ETSY

Detta med Etsy är en helt ny värld för mig. Inte nog med att man ska lista upp sina grejer som är till salu, sedan finns massa olikagrupper kan kan ingå i, och då ska man då välja vilken ?! Jag har listat mig i tre, och det är nog tur jag inte valde mera, för de är riktigt aktiva ska jag säga. Och så trevliga och uppmuntrande kvinnor allihopa! Eftersom jag inte fattar ännu hur man blir en riktig "estian" - förstår bara att det tar väldigt mycket tid att kolla runt på bilder, själv lägga upp nya bilder mm Att läsa alla inlägg kan man lika gärna glömma med en gång, så aktiva som de är har ! Men en rolig grej är att man väljer ut och sätter ihop bilder från olika gruppmedlemmar och visar på "treasure" sidor. Fråga mig inte hur man gör, men idag har jag varit med på 3 st ! Skynda er att titta, jag tror att de försvinner snart




http://www.etsy.com/treasury_list_west.php?room_id=24367




http://www.etsy.com/treasury_list.php?room_id=6321





http://www.etsy.com/treasury_list.php?room_id=6001



Here is "treasuries" there my works are in. I think you should hurry, I don´t know how long they will stay :-)
It´s really fun at Etsy, but I don´t know how allthing works yet;-)

3 kommentarer:

Lillemor sa...

Jag fattar nog inte riktigt det här med Etsy - för textilare förmodar jag.(Jag håller mig till silver.) Jag har varit inne på din blogg tidigare, Gunnel. Du gör fina saker!
Gillar verkligen din "rubrikbild" t.ex.
Tack för ditt inlägg på min blogg!

Cecilia sa...

Du verkar ju ha kommit långt! Jag har ännu inte fatta hur man går med i grupper! grattis till alla fina treasuries du e med i!

Pitepärlan sa...

Så mycket fint du har gjort...blir lite imponerad av din engelska också *ler*
Jag hittade dig på Hobby och hantverksforumet :-)
Keep ut the good work girl!