fredag, oktober 03, 2008

some news

Jag är ingen speciellt duktig trädgårdsmästare, men visst har jag ett jättefint äppleträd i år ! Jag har länge tänkt att fotografera det, men det har inte blivit av förrän nu !





Iam not a good gardener, but I think my appletree this year are lovely! I had think about to take a photo of it but I haven´t until now!





Och vad är detta för ett gulligt äpple?





But what is this for sweet apple?






Äpplet som är en nåldyna är en present från Cecilia, liksom detta fina ATC, vi har hafte ett byte. Men jag blev så förvånad när jag fick denna present i brevlådan. Jag hade totalt glömt att vi förra hösten hade en "pay it forward" utmaning, man skulle ge en handgjord present till någon inom ett år. Jag fick flera fina grejer förra hösten men hade totalt glömt att jag skulle få en från Cecilia! Tack snälla du! Och jag som sprider ut mig i hela huset med mitt syende behöver verkligen en till nåldyna!







The apple is a pincushion from Cecilia, and the ATC too. We had a trade with ATC, but the pincushion was really a surprice! I have forgottern we had a "pay it forward" last autumn, you should give a handmade gift during the next year, and I have forgotten it :-) and I really need a new pincushion, I am sewing in the whole house and I need to put my needles somewhere! Thank you so very much Cecilia!









Jag har blivit taggad igen, denna gång av Pat som vill att jag ska berätta 6 hemliga grejer om mig själv, och så tagga 6 andra bloggare! Det tänker jag inte göra, jag har inga hemligheter, eller kanske vill jag inte berätta.............






Vill ni veta lite mera om mig kan ni se denna post när jag blev taggad i våras.












I have been tagged again, this time by Pat, she want me to tell 6 secret of my self, and tagged 6 other bloggers.But I don´t want to tagged anyone this time, and I have no secret, or I don´t want to tell you ;-)






But if you want to know more about me you can read here what I wrote when I get tagged last spring









Men jag har en riktigt rolig grej att dela med mig till er! Jag har blivit inbjuden att sälja mina grejer i USA, på ett nyöppnat galleri/konstskola i Ohio! Så efter flera mailande fram och tillbaka med den trevliga Kathy som har galleriet så har jag nu skickat iväg en låda full med miniquiltar, ett par väskor och en bunt kort! Kathy har lovat att annonsera och ha en speciell "event show" för mina alster när de kommer. Bara synd att jag inte själv kan närvara !!Se hennes websida här och här hennes blogg! Jag lovar att berätta mera hur det hela avlöper!






But I have a very nice thing to share with you. I have been asked if I want to sell my art in USA at a new gallery /art school in Ohio! So after several e-mails with the kind Kathy so have I desided me to do that So now have I sent a box full of small miniquilts, bags and several cards. And Kathy has promise that when my art is coming she will advertise and have s special "event show" for my art. But it´s sad I couldn´t been there ! Look at her webside here, and her blog. I promise I will share with you how it´s are going!













13 kommentarer:

MagdaleneJewels sa...

Beautiful photos oh your blog and I love the way your describe everything in both languages.
Good luck in your art gallery venture.

ZudaGay sa...

Gunnel, your apples are beautiful and look so yummy!! What lovely swap gifts you received!!

Precious Quilts sa...

Gunnel, your swaps are wonderful!
I have to congratulate you on being able to sell your mini quilts in Ohio! Well done, mind you, they are so adorable!

hens teeth sa...

Hello Gunnel,
Congratulations on your American outlet ~ good for you and very, very much deserved.

Annica sa...

Grattis till utställningen mm i USA! Jag har gett dig en blog award.

ACey sa...

am so excited for you about the "special event show" you will have. Wish I lived closer to Ohio.

neki desu sa...

ooohhh!!!! that's really good news!
better than sharing secrets :)
congratulations and well deserved.

neki desu

Femmy sa...

your appletree looks great, hope the apples taste as good as they look!
great atc's!! love them!.

Femmy sa...

CONGRATS!!!! hope you sell a lot of your artwork!! and maybe some day you will be there too!

Heloise sa...

Congratulations Gunnel! Hope your beautiful quilts sell well.

Kayla coo sa...

Great news Gunnel.
I liked reading your secrets, I share one I'm not so keen on cooking!

Cassie sa...

The apple pincushion looks lovely what a nice gift. And congrats on the selling of your mini-quilts here in Ohio! The shop is about an hour and a half from me, I will have to take a drive one weekend to see them! Have a great week.

Eva sa...

Grattis Gunnel! det låter jätteroligt!!!