onsdag, oktober 22, 2008

kind words

Jag skrev ju förut att mina grejer kommit fram till Ohio, och nu läser jag detta på Kathys blogg;





Good News Art Fans !!!!Gunnels quilts arrived yesterday from Sweden !!!They are superb !!Beautiful color-beautiful texture- beautiful composition !!!You will be impressed.She has sent us a wonderful array of wall quilts, as well as mixed media post-cards, and hand bags.You won't want to miss this showing of outstanding craftsmanship.She is a STAR !!!We will display the pieces in the main Gallery through the Holiday season during regular hours.Call for more information.





När jag läser detta känner jag mig nästan generad, vi är ju inte så frikostiga här med superlativen precis! Men jag är jättestolt att få ställa ut i USA och om jag säljer något så är det såklart ännu roligare !



That is what I found at Kathy`s blog today ! I am nearly embarrassing, I am not use to so many nice words :-) But I am proud that my art is on exhibition in USA and I hope they will like it !!!

14 kommentarer:

Doreen G sa...

Congratulations Gunnel your work is beautiful and I know you will do well in the USA

Victoria sa...

Congratulations! I am sure your work will be very well received!

Louise sa...

Ta åt dig o njut! Varenda ord stämmer! Kram Louise

ewa-christine sa...

GRATTIS GUNNEL.....det glädjer mig av hela mitt hjärta att du når så långt som till USA och att man verkligen uppskattar det du gjort.
Jag gläds med dig!!

Heloise sa...

Congratulations, I am sure your lovely work will sell well.

Karin sa...

Ta åt dig, stort grattis!

Lorie M. sa...

You are an artist, your work will be just wonderful, congratulations!

Lillemor sa...

Vad roligt Gunnel!
Stort grattis!!!

Jennie sa...

Grattis! Sååå roligt!

Annica sa...

Du förtjänar allt beröm! Hoppas du säljer massor!

Shabby Chic Girl sa...

Jag älskar de amerikanska superlativen och de stämde dessutom på punkt och pricka! =) Så underbart det måste kännas! Jag gläder mig med dig!! Hoppas helgen blir underbar! Kram!

Lise sa...

Gratulerer Gunnel!! Du har en "fan" i Norge også.....

NANCY LEFKO sa...

congratulations...what a glowing compliment of your work !!

Louise sa...

Jo visst ska jag njuta! Jag har ledig lördag och ska till min bror i Skövde på inflyttningsfest i morgon. Sen ska mamma, syrran o syrrans kompis o jag bowla o äta kakor på söndag o på måndag blir det Ullared hela dagen. Njut av helgen du med. Kram