onsdag, oktober 22, 2008

This week




Här är två mixed media collage till som jag gjort färdigt denna veckan. De finns att köpa i min Etsy shop

Here is two more collage in mixed media, there are for sale in my Etsy shop


Denna lilla mini quiltie 5" x 5" har nu fått ett nytt hem i Skåne! Tack Ingrid, hoppas du blir nöjd !

This little mini quiltie has now a new home in Skåne (southern Sweden) Thank you Ingrid, I hope you like it!



Och på mitt bord här ligger nya små quiltisar som jag jobbar på just nu. Bilden är lite gul, tog den i kvällsmörkret igår.

And here on my desk are some new miniquilties wich I am working on this week. Sorry for the bad picture I took it last evening in bad light


Och så hoppas jag att få färdigt en annan quilt där jag bara har den lilla yttersta kanten kvar att göra, bild kommer !

And so I hope that I `ll have ready one more little quilt this week, it´s only the binding left, I will upload a photo soon


Och något roligt! Nu har äntligen mitt paket med mina grejer kommit fram till Ohio, kommer ni ihåg att jag berättade om galleriet: The Artist Within-gallery i Baltimore som ska ställa ut mina grejer ? Se här vad jag skrev tidigare. Kommer att berätta mera och kanske visa någon bild som Kathy kommer att skicka senare

And something fun! At last, my package has arrived safe in Ohio! Remeber I told about a gallery in Baltimore: The Artist Within-gallery, who wants my art for an exhibition, I have write about it here. I will tell you more about it later, and maybe share some pictures that Kathy are sending to me

Oh, one of this card is already sold! I think I have another lucky day, and it´s one of my bloggfriends in Europe who has bought it! Thank you so very much my friend :-)

10 kommentarer:

fleurfatale sa...

wow,your work is gorgeous!!!!!

Heli sa...

Lovely works!

Och jag tycker sa mycket att läsa din blog och erinra min rosta svenska! Ursäkta min misstagar :)

Ravenhill sa...

Your work is just so lovely!
~Emily

Heli sa...

Jag är fran Finland och vi läsa svenska i skolan men jag har glömma alt. Ocg nu jag läsa turkiska ve mix all tillsammans :)

Heli sa...

You see:
ve=och in turkish :)
IIt's because my swedish and Turkish are in same level at the moment I mix them together.

Gunnels blog sa...

Thank you all! And it´s so fun with visitors from so many different countries! And I think we understand eacht other perfect !!!

Ingrid Ströbeck sa...

Jag är den lyckliga ägarinnan till den underbara mini quiltien.
Tack så mycket Gunnel!
I am the happy owner of the wonderful mini quiltie.
Thank you Gunnel!
Ingrid i Skåne

Jacquelines blog sa...

These are looking great Gunnel!

annicka sa...

Gunnel- jag önskar dig jättemycket lycka till med dina alster som är på besök- och förhoppningsvis - stannar i USA!
vilket flyt!
Kram Annicka

LAPPEQURI sa...

De er kejempe flotte disse colagene/quiltene dine:-)
Ha ei fin og kreativ uke