fredag, november 07, 2008

first time


Detta är min allra första treasurie jag gjort på Etsy! Det var riktigt kul att sätta ihop fina grejer, som ett sätta ihop en quilt? eller mosaic Men sedan så ska man vänta in rätt tid för att få med den. Så mycket att lära, men kul! Har man riktigt tur kommer en treaurie med på framsidan av Etsy, och det är naturligtvis allra roligast, speciellt om man gjort den själv, eller något av mina verk är med naturligtvis; LOL!
Här är länken till sidan, men den försvinner om två dagar!
This is my very first treasurie I have done on Etsy! And it was so fun to find beautiful pics and put them together, like a quilt, perhaps? Or mosaic. But so you have to wait to the right time when you can got into Etsy, and you have to sit and wait, and don´t give up! So much to learn, and so fun! And of course if your treasury will be a Front Page at Etsy it´s very fun, or if your work is with, it´s much better, LOL!
Here is the link, and it will disapear in two days

12 kommentarer:

Meltem sa...

Beautiful treasury Gunnel! Keep going! I'm enjoying too that to make it!

Star of the East sa...

Lovely first treasury!!

ingermaaike sa...

It is a beautiful one, and beware of how addictive it is...

afiori sa...

Fint!! Jag har ju bara läst din blogg ett tag men det känns verkligen som "din stil". SVÅRT att få treasury numera. Jag får väl prova igen när jag har min nya butik, förhoppningsvis snart...

www.afiori.com - creativity blog ♥

Bee Skelton sa...

Congratulations on your first Treasury. Very interesting blog too :)

Kreativlink sa...

Congrats! And thanks again for including me in it! Let's hope it makes FP! :)

emma lamb sa...

Congratulations on your first treasury! It's so much fun putting them together.

Thank you for your lovely comment about my embroideries :)

emma
x

Ravenhill sa...

such a beautiful first! wonderful that you have joined us in making treasuries. I think they are so fun to do! Thank you for including me!

Gerda-Thyra sa...

Åh...så fint!
Jag har något inne hos mig som kanske skulle vara något för dig? Det är en inbjudan till en bloggutställning där alla som bidrar med ett alster, vinner något av de andra medverkandes grejer... jag tycker det verkar kul! Kom och titta om det är något för dig!

Eva sa...

Nu känner jag mig som jág inte alls hänger med i world wide webb...
Men du hänger med Gunnel!!
Kram från
Eva

Sarah sa...

Hej Gunnel!
Vilka underbara favoriter! Satte igång
min lilla hjärna direkt...Ojoj, så mycket
vackert man kan skapa med händerna
...en gnutta fantasi och en smula talan...
tada! ;-) Hoppas du har en underbar
helg!

ewa-christine sa...

Bra jobbat Gunnel..........fortsätt!!!