onsdag, november 26, 2008

This week

Detta postcard är en beställning jag fått från någon som gillar; feer, blått och purpur!


This postcard is an order from someone who loves fairys, blue and purpur


Och det här är ett fabric collage där jag har gjort en fotoöverföring på sidentyg från mitt allra första fabric-papper collage, kommer ni ihåg ? Sedan har jag broderat mera på och satt dit spets och en del gamla pärlemorknappar, detta collage finns till salu i min shop


This is phototransfer on silk from my very first fabric-paper, do you remember ? Then have I done more embroidery and I have added lace and some vintage mother-of-pearl buttons! This collage is now for sale in my shop






Och så vill jag visa er några läckerheter som jag hittade på en secondhandaffär denna veckan! Är de inte ljuvliga ?!


And so I want to share some wonderful vintage buttons I found this week at a fleamarket! Aren´t they beautiful!?

Så fick jag ett roligt mail häromdagen, jag hade vunnit ett pris i Lenna Andrews give away drawing, se här!
I got a fun e-mail the other day from Lenna Andrews, I have won a prize in her give away drawing, look here!


12 kommentarer:

teodo sa...

Wonderful the postcards and very very nice the vintage buttons that you found.
ciao ciao

Murgelchen94 sa...

Your artquilt is wonderful.
I set a link to your blog.OK?

Greetings, Helga

solange bonnet sa...

Postcards are wonderful, and yes vintage buttons are beautiful.

annicka sa...

Grattis till den fina bokvinsten! vilken tur du har- riktigt flyt!

vykortet är väldigt kreativt och läckert och dina fynd från secondhandaffären blir jag avundsjuk på ...

Ravenhill sa...

Love your new peice! And that pile of new buttons!!! Gorgeous!

ingermaaike sa...

It is a magical piece!

ewa-christine sa...

Så fint kort, och va kul för dig.
Ja flytet håller i sig..........

kraplap sa...

the buttons are yummy ! especially the metal ones.

Heloise sa...

The buttons are a great find, I shall look forward to seeing new creations including these.

Kayla coo sa...

Hi Gunnels,Beautiful collage and what fantastic buttuns you have found.x

'fancypicnic' sa...

A beautiful piece, Gunnel...I envy you those buttons!!

Catharina Maria sa...

Your fabric collages are great !
love Rini the Netherlands