fredag, december 12, 2008

Christmas in Gothenburg 2008

Så har årets julfilm Göteborg 2008 kommit. Njut!

http://www.goteborg.com/flash-af/julstaden2008/bildspel/index.html

Here is Christmas in Gothenburg 2008. Enjoy!

Imorgon 13:e är det ju Lucia, som kanske många redan firar inatt eller tidigt oimorgon bitti,en mycket fin traditon tycker jag. Se gärna på Cecilias blogg Nifty på hennes fina collage!

Tomorrow we celcebrate Lucia here in Sweden, 13th December, look here at Cecilias blog Nifty, she has a great collage!

4 kommentarer:

Murgelchen94 sa...

A wonderful video,too.
A good 3.Advent.

Lg,
Helga

Star of the East sa...

Great pictures, thanks for sharing!

Kayla coo sa...

Hi Gunnel,
What a beautiful pictures. Is Gothenburg a big city?

Gerda-Thyra sa...

Fint julspel men förra årets var ännu finare, tycker jag!
Skönt att höra att jag inte är ensam om att inte ha börjat julpynta ännu...
Jag kan inte uppbringa någon som helst julstämmning i år... vet inte varför, men det känns som om jag personligen skulle kunna hoppa över julen helt och hållet...!?
Möjligtvis skulle jag kunna tänka mig att lukta på en Hyacint, tända ett ljus och gnaga på en pepperkaka... och sedan är julen överstökad...!
Usch, vilken taskig mamma jag måtte vara! Fniss... det blir säkert bra i slutänden...
Ha det så bra!