onsdag, december 10, 2008

Work in progress



I går hade jag en sådan trevlig workshop / lekdag här hos mig med några vänner. Vi gjorde mixed media fabric paper caollage, vet knappt var ordet är på svenska, men antagligen decoupage collage (om det nu är svenska ?!), i blandteknik med tyg och papper. Nu ska jag lägga dessa collage i press, och sedan ev bygga på mera, skära i sönder, så kanske det blir julkort, man vet aldrig!

Yesterday I have a very nice workshop / playday here with friends. We done mixed media collage; with fabric and paper. I ´ll add more things on my collage, and cut it to smaller pieces, and maybe it will be some christmascard.



Och här är nya namnetiketter, mera av mina vykort från Täcklebo broderiakademi, och nya små vsitkort, mincards från MOO prints

And here is new nametags, more of my postcards that I have order from my embrodieryguild "Täcklebo broderiakademi" and new minicards from MOO prints

Och så är det ännu en vänlig människa som skrivit om mig på sin blogg! Man blir lika förvånad och glad varje gång ! Se här vad Diane har skrivit!

And again I am feutered on someones blog! I am always so flattered and glad that it happens! Look here at Diane´s blog !


3 kommentarer:

Bee Skelton sa...

Snippets of your collage would make great cards Gunnel :)

Barbara B. sa...

Oh, Gunnel, I like the blue collage. It's fantastic!
Greetings Barbara

ingermaaike sa...

Wonderful feature and a beautiful set of collages again!