torsdag, januari 22, 2009

New fabric postcards

Jag har gjort tre nya tygvykort från tyger som jag rostfärgade förra våren, detta första är sidentyg.

I have done three new postcards from fabric that I rustdyed last spring. This first is silkfabric

och här på bomullstygand here on cottonfabric


och detta sista på sidentyg igen, flickan är stämplad på sidentyg med.
and here on silk again, and the rubbberstamp is on silkfabric too.


de finns till försäljning i min Etsy shop


there are to sale in my Etsy shop
Jag har fått ett pris / utmärkelse igen av Femmy, tack så mycket! Men jag har bestämt att inte ge den vidare och inte tagga någon mer, jag har satt upp en bild till höger längst upp på bloggen här om taggningsfri zon. Hoppas ni inte tar illa upp! Jag tror att vi alla är lite trötta på dessa awarder som vandrar runt och taggningar, det är så kul att få, men tar tid............. Men gå till Femmys blogg och titta på allt fint hon gör! Vi har gjort ett par byten och hon är väldigt skicklig på att hantera stämplar och gör så fina bakgrunder i sina collage.
I have got an award from Femmy, thank you so very much ! But I have decided to not take part in those games any more. I have been tagged so many times and I have got several adwards. It´s very fun, but it´s take time ! So I have put a picture on my blog with tagfree zon, I hope you don´t mind ! But go over to Femmy´s blog an look at her wonderful collage! She is so very talented at rubberstamps and are doing so nice backgrounds in her collage. We have done some very nice trades me and Femmy!



17 kommentarer:

Viola sa...

Wonderful pieces, Gunnel! Love them all!! :o)

Margaret sa...

amazing colours this technique can produce, beautiful!

Judy Scott sa...

love the postcards and the beautiful colours you created with the rust and looks perfect with the lace ~ the stamped image works so well, bye for now Judy

solange bonnet sa...

This three new postcards are wonderful!! Love them.

annicka sa...

Visst är det kul att ta fram sina tyger efter ett tag - de ligger till sig och när man tar fram dem igen så talar de till en...vykorten är så läckra!

PatchworkPottery sa...

Hello,
I had a bird giveaway on my blog this week and the winner was Jane S. There was no contact information so all I have to go by is the 3 (4 now) blogs that she follows to try to track her down. Do you know Jane S from Sweden? If you do, can you please forward this e-mail to let her know that she won? I will need her to give me her mailing address so that I can send the little linen bird to her.

Thank you very much!
Hugs, Laurraine

Vicki W sa...

The postcards are lovely!

teodo sa...

Interesting these card.........I love very much Carl and Charlotte.....it's fantastic.
ciao ciao

Anni's Art sa...

Wonderful postcard and I love these golden colors you used.

Papoosue sa...

Hi Gunnel, just catching up with all my blogging friends :-) I always love to see what you have been doing and these latest rustdyed pieces are looking wonderful. I'm off to have a look at your Etsy! X

Bunty sa...

They are lovely - good idea rustdying fabric - I have never tried it and must do so!

Hannele beundrar sa...

Riktiga tavlor ju.

My Ladies Fine Designs sa...

Beautiful and amazing.
Always a treat when I stop by.
Kel

Sarah sa...

Hej Gunnel! som vanligt vill man ÄTA dina underbara alster, som vanligt ljuvliga, fast kanske lite svårtuggade? ;-) Femmys blogg var jag inne på och jag grät nästan... Åh, vi har verkligen samma smak... så ljuvliga alster! Det är ju så kul med rubberstamping! Har varit på scrapträff i dag och jag håller på att ladda kamerabatteriet, så jag ska kunna ta kort på mina senaste alster, så kika gärna in hos mig snart! Kram!

Pirjo sa...

Love them. The little girl faces are precious. have allways liked the shades of rust. I even have a metal beam in my kitchen that I refused to polish, because the rust is so lovely. XD
Thanks for the inspiration!

Smycka dig sa...

Hej mitt första besök hos dig och jag är så imponerad, jag är en gammal sömmerska som älskar 50-60 tals inspirerad inredning och dina altrar, boxar och noteringsblock är underbara:D

Motiven är ju så läckra och annorlunda, jag måste nog göra lite boxar till mitt syrum:)))
Tack för inspirationen.
Lotta

Femmy sa...

love them Gunnel!! you used great colors and materials for these!!