fredag, februari 20, 2009

Feeling good again!


eller kanske en promenad ?
Änligen känns det som jag har huvudet över vattenytan! Jag har haft två jobbiga förkylningar på raken här, och känt mig så trött, så trött och inspirationslös! Men idag så tyckte jag att allt plötsligt kändes lite bättre, en lång promenad i vintervädret kändes bra !

Jag har nu listat collaget jag visade häromdagen på Etsy
http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=21302924

Ha en riktigt trevlig helg allesammans!

I have had two bad colds and I have been so tired so tired, and I thought I have lost my muse and inspiration ! But today allthing feels better! I have taken a long walk in the winterweather and it was so good with the frech air!
I have listing my collage on Etsy
http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=21302924

Have a nice wekeend !!
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Chyadesign sa...

Sorry to hear that you have not been very well Gunnels but glad to hear that you are feeling better.

Lynn sa...

Nice walk in fresh air revives the soul and muse.
May you have continued good health.
Your collage on ETSY is lovely. Has such a good feeling to it.

Carol Dean sa...

I'm just getting over a bad cold myself, so I understand your feelings very well! Glad you are on the mend :D

Beate Knappe sa...

Sorry to hear that you are catch are bad cold - go well soon and take care!!!

meplusmolly sa...

sorry to hear you haven't been very well, glad you're feeling better. be inspired and keep up the lovely work! ;0

Maria-Thérèse sa...

Krya på dig ordentligt!
En jättebra sak om man känner sig hängig / behöver stärka sig är Mivitotal, flytande multivitamin (Hälsokost). Stark och effektiv.

Margaret sa...

I'm glad to hear you're feeling a bit better, there's nothing worse when a cold just hangs around. Happy new inspiration!