torsdag, mars 05, 2009

link to a new blog

Här är en bild på mitt allra första fria textilcollage som jag gjorde för snart 15 år sedan! Jag blandade papper, tyger och sybehör som jag ville och hade så roligt! Mycket har hänt sedan dess och måga kurser har jag gått och träffat andra likasinnande som gett inspiration. Men fortfarande är det detta sätt jag tycker bäst om att arbeta med, att göra collage med grejer som jag gillar som tex gamla sybehör!

Om ni vill läsa om mig och se lite bilder så har jag blivit omskriven med fina ord på en ny (i alla fall för mig) blogg av Jamie / Mr X, en kille som syr korsstygn. Tack så mycket Jamie!
Titta också på de andra länkarna till många duktiga textilare
http://www.mrxstitch.com/2009/01/28/the-cutting-stitching-edge-280108/

This is a piece of my very first textile / mixed media collage. I did it for 15 years ago. I still like to works in this style, to mix paper and fabrics and use buttons and allthing that I really like, old sewingstuff!

If you want to read about me so look at this new (for me) blog that Mr X write aka Jamie write. Thank you so very much for the nice words Jamie :-) take also a look on the other links to great textile artists!
http://www.mrxstitch.com/2009/01/28/the-cutting-stitching-edge-280108/

4 kommentarer:

paru's_circle sa...

been to jamies blog ;-)

Ati. Norway. sa...

Gunnel it is true what Jamie writes, you are an outstanding artist! I love your work. I am happy that you didn't changed your style much over those 15 years. It is to typical "Gunnel" and very reconizeble between 100 other works and I think that is great!
When people reconize your work emediatly as yours than you are unique!

Pia sa...

Så kul, Gunnel. Du gör verkligen fantastiska saker. Din bindmaskin ser kul ut och resultatet blir proffsigt! Ha en fin helg!

Alexandra Knittel sa...

Fantastic piece Gunnel