torsdag, mars 26, 2009

today

"Än är det vinter kvar säger mor........." himlen är blå och solen skiner, men så iskallt det är i luften. Ingen vårvärme ännu, bra för våra lökväxter som står sig fina länge, men jag vill ha värme. Så jag håller mig inomhus med symaskinen och radio som sällskap. Detta ska bli trädgårdsdynor, det är återbruk av våra gamla jeans. De håller att slita på länge ännu, blir bara mjukare och skönare. Jag har gjort flera förut om du vill se här:


The sky is blue and the sun is shining, but here is still so cold, not the really spring heat yet! So I am in my studio, listen to the radio and sewing more cushions for my garden furnitures of old jeans. I love jeans / denim to wear and then to recycling. I have done more of these if you want to see here

I have got a "lemonade Award" from Debora; A Lemonade Award is given to bloggers that you feel show a positive attitude and/or gratitude. Thank you so very much Debora !!!
I hope you don´t mind, but I am not gonna to choose any bloggers to tag, so I say all of you how use to read my blog, I give it to you !!!
Go and read at Debora´s lovely blog here

15 kommentarer:

Margaret sa...

We're still wishing for the Spring too, lovely blues you have! Also love your wooden box laden with handmade goodies, just beautirul!

Lynn sa...

Great use of recycled jeans! I love the look.
And your wooden chest and seeing your work on the walls and work space is like being invited into your home. thanks. I'll come again.
Visit me anytime too. ;-)

Jeanette sa...

Som vanligt har du gjort något toppen...tänk om jag hade så fina dynor.

RecycleCindy sa...

Your recycled denim quilts and chair pads are wonderful! I'm making some recycled denim oven mitts right now. Stumbled and reviewed your post.

Alexandra Knittel sa...

Wonderful pictures Gunnel!

Lillemor sa...

Å, det där jeanslapptyget är sanslöst vackert!!!

Kayla coo sa...

lovely corner of your home,do you keep threads in that beautiful vintage box?
M x

Lundagård... sa...

Roligt att du tittade in till mig så hittade jag hit, vilka underbara saker du gör!

Maria sa...

Hej!
Inspirerande ateljebild med textilcollage i ram. Hittad en massa annat inspirerande också eftersom jag just nu är alldeles inne på att sy i gamla spetsar mm

Pia sa...

Vilken underbar interiör!

Pia sa...

Ja, ibland försvinner lusten men man får ha tillförsikt om att den finns gömd någonstans och så småningom letar sig ut i fingrar och hjärnans lustcentrum.

ewa-christine sa...

Gunnel det är inspirerande att se dina "jeansdynor"......kanske, kanske en dag jag kan göra liknande. Jeansen finns, tanken finns, så en dag kanske jag sätter igång, tack vare att jag sett dina fina dynor!!

'fancypicnic' sa...

I love this - such a beautiful photo x

KnittedTeaParty sa...

I love your idea to recycle jeans! your wooden box and collage chest is stunning! I might have to make myself one now!

disa sa...

視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋