tisdag, april 28, 2009

Back home
















































Jag är tillbaka hemma igen efter en underbar vecka på Kreta! Och här hemma väntar nu årets finaste månad - maj ! Så även om jag inte vågar bada ännu ska jag njuta så mycket jag kan av vår vackra natur! Jag tror att symaskinen får vänta lite till!
I am back home again after a wonderful week at Crete! And here home in Sweden we have a lovely spring, the nature is so beautiful, so I will continue to enjoy the nature and rest from my sewingmachine for a while!







21 kommentarer:

Lizzie sa...

I remember that Blue. Happy you had a good holiday.
Lizzie

Maria-Thérèse sa...

åååååååå

Monica Hansen sa...

Underbara bilder och härligt att ladda ögonen med blått:)

Välkommen hem!

ewa-christine sa...

VÄLKOMMEN HEM................så härligt det verkar ha varit!

Margaret sa...

Welcome back Gunnel, wonderful post of pictures, love love love all those blues sigh...

Jacquelines blog sa...

Welcome back Gunnel, lovely pictures!

Kayla coo sa...

Hello Gunnel, Looks like you had a very relaxing holiday.
Lovely colourful pictures.

Lynn sa...

Love the walk to the ocean and you floating there! Made me smile!

Nancy Maxwell James sa...

so beautiful! thank you for sharing all the lovely photos! :)

LOVE STITCHING RED sa...

Welcome back Gunnel, your photos look lovely, glad you had a nice break, best wishes, Carolyn x

Jeanette sa...

Välkommen hem igen. Fina bilder från din resa.

Lorenza sa...

Welcome back, I'm happy that you had such a lovely holiday!

Alis sa...

what wonderful photos Gunnel.
I would love to be in the sea with you there ;0)

Birgitta sa...

Hej
Vilka underbara bilder. Hit kommer jag att komma ofta och titta mej omkring. Det är så roligt med nya bekanta.
Ha det så gott.
Kram Birgitta

Ravenhill sa...

Så herlig det hørtes ut! Glad å høre at du har hatt det få hyggelig!
Fortsatt god ferie!
~Emily xxx

Annica sa...

Härliga bilder!
Välkommen hem igen!

Jackie sa...

Its looks fabulous. I particularly like the 4 trees on the sand.

Monica Hansen sa...

Hej Gunnel, jag undrar om vi jag kan få maila dig och fråga om restips till Elafonisi?

Min mail är;

monica_kristina@hotmail.com

jealousydesign sa...

ÅÅhhhh, vilka härliga bilder! Hoppas resan gjorde dig gott :)

Gunnels blog sa...

ja det gjorde den :-) Veckan gick bara alldeles för fort, och det är svårt att komma igång hemma igen ;)

Lillemor sa...

Fantastiska bilder!Visst är Kreta härligt!